معرفی و بررسی بازی Cyberpunk 2077

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میم. گیم
8:27
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399

بازی Cyberpunk 2077 جدیدترین ساخته مجموعه The Witcher یک بازی علمی تخیلی است که در 2020 عرضه می‌شود. در این مطلب نگاهی به اطلاعات، تاریخ انتشار و داستان  بازی سایبرپانک 2077 خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

بازی سایبرپانک

 

بازی Cyberpunk 2077 که قرار است قبل از عرضه کنسول‌های نسل جدید، منتشر شود. این بازی یک دنیای علمی تخیلی پادآرمان‌شهری را نشان می‌دهد که تکنولوژی انسان‌ها را تحت تاثیر شدید قرار داده است. تاکنون نمایش‌ها و اطلاعات زیادی از این بازی منتشر شده است و انتظار داریم که این اطلاعات رفته رفته با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی، افزایش پیدا کند. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به تاریخ انتشار، داستان و اطلاعات جالب سایبرپانک 2077 داشته باشیم.

بررسی بازی cyberpunk 2077


معرفی و داستان بازی Cyberpunk 2077


بازی Cyberpunk 2077 یک عنوان علمی تخیلی اکشن نقش‌آفرینی است که در سال 2012 برای اولین بار معرفی شد. این اولین بازی AAA کمپانی سی‌دی پراجکت رد بعد از عرضه موفق The Witcher 3 در سال 2015 است. برای ساخت این بازی که دنیای کاملا متفاوتی نسبت به بازی‌های ویچر دارد، سی‌دی پراجکت از بازی رومیزی Cyberpunk که توسط مایک پانداسمیت (Mike Pondsmith) ساخته شده، الهام گرفته است. داستان سایبرپانک اصلی در آینده‌ای نزدیک در کالیفرنیای شمالی رخ می‌دهد که کمپانی‌ها، کاپیتالیسم و تکنولوژی به تمام جوانب زندگی مردم نفوذ کرده‌اند. با اینکه بازی Cyberpunk 2077 قرار نیست یک اقتباس مستقیم باشد، ولی بسیاری از مفاهیم، الگوهای اصلی و داستان‌های آن در بازی استفاده شده است.

بررسی بازی یایبرپانک 2077

داستان بازی Cyberpunk 2077 درباره زندگی روزانه در شهر بزرگ و فاسد نایت سیتی (Night City) در ایالت آزاد کالیفرنیا است. با گذشت زمان، شخصیت شما که «وی» (V) نام دارد، می‌تواند کارهای مختلف و ماموریت‌های بزرگی انجام دهد تا اعتبار و پول به دست آورده و سلاح‌ها و بروزرسانی‌های سایرنتیک جدیدی کسب کند. این بروزرسانی‌ها به شخصیت شما دسترسی به قابلیت‌های جدیدی مانند شمشیرهایی که از بازوی‌تان خارج می‌شوند، می‌دهد. رفته رفته که V حضورش را در شهر با انجام این ماموریت‌ها نشان می‌دهد، توجه افراد دیگری که می‌خواهند از توانایی‌ها شما برای اهداف خود استفاده کنند را جلب می‌کند.

 

نقش کیانو ریوز در بازی Cyberpunk 2077

در انتهای تریلر E3 2019 بازی سایبرپانک 2077 شاهد شخصیتی به نام جانی سیلورهند (Johnny Silverhand) بودیم که نقش او را کیانو ریوز بازی می‌کند. در دنیای سایرپانک، جانی سیلورهند یک آهنگ‌ساز راک افسانه‌ای به نام راکربوی (Rockerboy) بود که الهام‌بخش قیام‌هایی علیه شرکت‌های بزرگ در اوایل قرن 21 بود. حال او در سال 2077 دوباره ظاهر می‌شود اما این‌بار به صورت یک هوش مصنوعی که تنها شخصیت اصلی بازی یعنی V می‌تواند او را ببیند؛ چیزی مشابه آنچه که در فیلم Fight Club یا سریال Mr. Robot دیده‌ایم.

کیانو ریوز در بازی cyberpunk 2077

سیلورهند در طول بازی به توصیف و تحلیل اتفاقات و شرایط مختلفی خواهد پرداخت که شخصیت اصلی با آن‌ها روبه‌رو می‌شود. در ابتدا قرار بود که جانی سیلورهند حضور کمی در بازی داشته باشد، اما گویا کیانو ریوز از این شخصیت خوشش آمده و درخواست کرده که نقش او در بازی بیشتر شود.

 


تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077


تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 ابتدا 16 آوریل 2020 (28 فروردین 1399) بود و قرار بود برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استادیا عرضه شود. با وجود این، تاریخ انتشار آن تاخیر خورده و قرار است 17 سپتامبر 2020 (27 شهریور 1399) عرضه شود. دلیل این‌کار، انجام بهینه‌سازی‌های بیشتر روی آن عنوان شده است.

تاریخ انتشار بازی cyberpunk 2077

طراح ارشد مراحل بازی سایبرپانک 2077 اعلام کرده است که در حال حاضر، تمرکز تیم روی پلتفرم‌های نسل بعدی پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیست ولی گفت که زمانی که وقتش فرا برسد، از این پلتفرم‌ها پشتیبانی خواهند کرد. سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده است که موتور این بازی، یعنی رد انجین 4 (REDengine 4) طوری طراحی شده که با سخت‌افزارهای جدید هم سازگار باشد. هنوز مشخص نیست که آیا یکی از دلایل تاخیر بازی، کنسول‌های نسل بعدی است یا خیر.

 

در سال 2018، سی‌دی پراجکت رد استودیوی کانادایی Digital Scapes را برای کار روی بازی Cyberpunk 2077 استخدام کرد. این همان استودیویی است که با استودیو لهستانی تک‌لند (Techland) روی حالت چند نفره Be the zombie بازی Dying Light همکاری کرده بود. هنوز مشخص نیست که Digital Scapes روی چه بخشی از بازی سایبرپانک 2077 کار می‌کند.

برای خرید اسکین PS4 بازی سایبرپانک 2077 اینجا کلیک کنید.

 


 

از بازی سایبرپانک 2077 چه اطلاعاتی در دست است؟


 

  • بازی دارای محیط جهان باز است.
  • بازی در سال 2077 رخ می دهد.
  • بازی در یک شهر خیالی که ترکیبی از لس آنجلس و سان فرانسیسکو است شکل گرفته است.
  • طراحی محیط بازی بر اساس  کتاب  Night City Guide شکل گرفته است.
  • محیط جهان باز بازی سایبر پانک 2077 به صورت Sandbox خواهد بود.
  • آهنگ ساز بازی ویچر ۳ بروی موسیقی بازی Cyberpunk 2077 کار می کند.
  • نمای بازی اول شخص است.
  • گیمر ها می توانند شخصیت خودشان را در بازی که در واقع شخصیت یک مزدور است از طریق انتخاب جنسیت، صورت، ویژگی های فیزیکی، تتو ها و لباس بسازند.لباس های شخصیت شما در تعامل شما با شخصیت های غیرقابل کنترل (NPC) تاثیرگذار است
  • هیچ شماره پلاک یکسانی در بازی وجود ندارد و پلاک ماشین ها منحصر به فرد است.

  • به هنگام شروع بازی بدون تمام کردن مراحل به تمام نقاط نقشه بازی دسترسی دارید.

  • در این بازی کاراکتر های غیر قابل کنترل به زبان هی مختلف از جمله انگلیسی، روسی، اسپانایی، فرانسوی و ترکی صحبت میکنند تا نشان دهد که همه ساکنان شهر بومی نیستند.

  • بازیکنان قادر به حمله به کودکان شهر نیستند.

شما درباره این بازی چه فکر می کنید؟ لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 573
بازدید : 573

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بهترین بازیهای اندروید، آیفون،بازیهای کامپیوتری و پلی استیشن مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر